Zákaznický servis

Jak nakoupit

V našem internetovém obchodě www.lilylolo.cz můžete nakupovat své oblíbené přípravky Lily Lolo 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jednoduše postupujte dle následujících kroků:

1.  Vyberte produkt, který chcete koupit.

2.  Vyberte odstín, případně i velikost balení produktu.

3.  Klikněte na tlačítko Vložit do košíku. Zboží bude přidáno do vašeho Nákupního košíku. V nákupním košíku můžete dle potřeby upravit počet kusů objednávaného zboží.

4.  Jakmile dokončíte svůj nákup, klikněte na tlačítko Nákupní košík. Ikonku nákupního košíku naleznete také v pravém horním rohu obrazovky.

5.  Pokud máte slevový kupón, vložte ho do okénka s názvem Vložit slevový kupón a uplatněte tlačítkem Přidat. V ostatních případech klikněte na tlačítko Pokračovat.

6. V sekci Doprava & Platba zvolte způsob dopravy a platby. Klikněte na tlačítko Pokračovat.

7.  Pokud jste již registrovaným zákazníkem, klikněte na tlačítko Přihlásit se do mého účtu. Vložte svou e-mailovou adresu a heslo a klikněte na tlačítko Přihlásit se.

8.  Pokud nejste registrovaným zákazníkem, zadejte ve formuláři fakturační a dodací údaje. Pokud se chcete stát registrovaným zákazníkem, zatrhněte na konci stránky možnost Chci se registrovat v e-shopu. Registrace usnadní a zrychlí vaše příští nákupy a rovněž vám umožní využívat výhod našeho věrnostního programu.

9. V pravém sloupci stránky můžete svou objednávku naposledy zkontrolovat. Zatrhněte svůj souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami a zásadami zpracování osobních údajů. Objednávku poté potvrďte kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku.

10. Po odeslání objednávky bude na vaši e-mailovou adresu odeslána zpráva potvrzující přijetí vaší objednávky. O expedici vaší objednávky budete informováni samostatným e-mailem.

Možnosti a ceny dopravy zboží

1.  U dodání zboží na území České republiky může zákazník zvolit následují způsoby dopravy:

Zásilkovna Z point

  • Využijte hustou síť výdejních míst, kterých je aktuálně po celé České republice více než 6 000. Svůj balíček si na vámi zvoleném místě můžete vyzvednout kdykoli během dne, jak se vám to bude hodit.
  • V den expedice zásilky od nás obdržíte potvrzovací e-mail, ve kterém bude uvedeno sledovací číslo, pod kterým můžete sledovat pohyb zásilky u přepravní společnosti.
  • Zásilka bude na vámi zvolené výdejní místo doručena většinou do 2 pracovních dnů od jejího podání. Po doručení zásilky na výdejní místo vám dorazí SMS a e-mail s heslem.
  • Úložní doba balíku na výdejním místě je 7 dní, poté bude vrácen zpět k nám. Pozor, během vánoční sezóny může být úložní doba dočasně zkrácena na 5 dní!
  • Cena dopravy je 69 Kč. Při objednávce zboží nad 1 200 Kč je doprava zdarma.

Zásilková služba GLS

  • V den expedice zásilky od nás obdržíte potvrzovací e-mail, ve kterém bude uvedeno sledovací číslo, pod kterým můžete sledovat pohyb zásilky u přepravní společnosti.
  • Doručení zásilky do vašich rukou následující pracovní den od podání zásilky v čase mezi 8:00 a 17:00.
  • Ráno v den doručení zásilky obdržíte e-mail a SMS zprávu obsahující předpokládaný 3-hodinový časový interval doručení a kontakt na doručujícího řidiče.
  • Cena dopravy je 109 Kč. Při objednávce zboží nad 1 500 Kč je doprava zdarma.

Česká pošta - balík na poštu

  • Vyzvedněte si svou zásilku na některé z 2700 poboček České pošty, kdykoliv se vám to hodí.
  • V den expedice zásilky od nás obdržíte potvrzovací e-mail, ve kterém bude uvedeno sledovací číslo, pod kterým můžete sledovat pohyb zásilky u přepravní společnosti.
  • Zásilka bude připravena k vyzvednutí na vámi zvolené poště již následující pracovní den po odeslání zásilky. V den expedice obdržíte e-mail a SMS zprávu informující o dodání vaší zásilky.
  • Úložní doba balíku na poště je 7 dní, poté bude vrácen zpět k nám.
  • Cena dopravy je 89 Kč. Při objednávce zboží nad 1 500 Kč je doprava zdarma.

Česká pošta - balík do ruky

  • V den expedice zásilky od nás obdržíte potvrzovací e-mail, ve kterém bude uvedeno sledovací číslo, pod kterým můžete sledovat pohyb zásilky u přepravní společnosti.
  • Doručení zásilky přímo do vašich rukou zpravidla do 2 pracovních dnů od podání zásilky. V den expedice obdržíte e-mail a SMS zprávu informující o dodání vaší zásilky.
  • Úložní doba balíku na poště je 7 dní, poté bude vrácen zpět k nám.
  • Cena dopravy je 109 Kč. Při objednávce zboží nad 1 500 Kč je doprava zdarma.

 

2. U dodání zboží na Slovensko může zákazník zvolit následují způsoby dopravy:

Zásilkovna Z point

  • Využijte hustou síť výdejních míst, kterých je na Slovensku přes 6 000. Svůj balíček si na zvoleném místě můžete vyzvednout kdykoli během dne, jak se vám to bude hodit.
  • V den expedice zásilky od nás obdržíte potvrzovací e-mail, ve kterém bude uvedeno sledovací číslo, pod kterým můžete sledovat pohyb zásilky u přepravní společnosti.
  • Zásilka bude na vámi zvolené výdejní místo doručena většinou do 2 pracovních dnů od jejího podání. Po doručení zásilky na výdejní místo vám dorazí SMS a e-mail s heslem.
  • Úložní doba balíku na výdejním místě je 7 dní, poté bude vrácen zpět k nám.
  • Cena dopravy je 99 Kč. Při objednávce zboží nad 1 500 Kč je doprava zdarma.

Zásilkovna doručení na adresu

  • Zásilkovna vybere nejvhodnějšího dopravce pro doručení na adresu ve vašem regionu. Kurýr bude vybrán závislosti na aktuální vytíženosti a kvalitě daných kurýrních společností.
  • Doručení zásilky přímo do vašich rukou zpravidla do 3 pracovních dnů od podání zásilky.
  • Dopravce vás bude průběžně informovat o doručení zásilky prostřednictvím e-mailu.
  • Cena dopravy je 139 Kč. Při objednávce zboží nad 2 000 Kč je doprava zdarma.
Možnosti platby

Svou objednávku můžete uhradit následujícími způsoby:

1. Platba dobírkou

  • Svou objednávku uhradíte v hotovosti, případně platební kartou, při převzetí zásilky.
  • Při platbě dobírkou expedujeme zboží zpravidla do druhého dne po přijetí vaší objednávky.
  • Tato forma úhrady není možná při dodání zboží do zahraničí.
  • Cena této služby je 39 Kč.

2. Online platba kartou

  • Bezpečná a okamžitá online platba prostřednictvím platebních karet VISA a MasterCard.
  • Po odeslání objednávky budete přesměrováni na zabezpečené stránky platební brány GoPay, kde zadáte platební údaje. K vámi zadaným platebním údajům nemá naše společnost přístup.
  • Při online platbě kartou expedujeme zboží zpravidla do druhého dne po přijetí vaší objednávky.
  • Tento způsob úhrady je zdarma.

3. Platba bankovním převodem

  • Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, uhradíte objednané zboží klasickým převodem na náš bankovní účet. Detaily platby obdržíte v e-mailu potvrzujícím objednávku.
  • Vaše objednávka bude expedována až po připsání úhrady na náš bankovní účet.
  • Při platbě převodem je zboží rezervováno 5 pracovních dnů od přijetí vaší objednávky. Pokud platba není připsaná během této doby, je objednávka automaticky zrušena.
  • Tato forma úhrady není možná při dodání zboží do zahraničí.
  • Tento způsob úhrady je zdarma.

 

Všeobecné obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „Podmínky“) se řídí maloobchodní smluvní vztahy mezi provozovatelem internetového obchodu www.lilylolo.cz společností Heaven4skin s.r.o., IČ: 28509161, se sídlem Na Zeleném Vršku 182, 251 69 Velké Popovice, zapsanou u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 146652 (dále jen „Provozovatel“) a kupujícím spotřebitelem. Kontaktní údaje jsou uvedené v sekci Kontakt.

1.2 Právní vztahy mezi Provozovatelem a kupujícím spotřebitelem výslovně neupravené těmito Podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a souvisejícími předpisy, a to vždy ve znění účinném ke dni uzavření smlouvy.

2. Vymezení pojmů a použití těchto podmínek

2.1 Provozovatelem je osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní činností, tj. v souvislosti s provozem tohoto internetového obchodu přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

2.2 Kupujícím spotřebitelem (dále jen „Kupující“) je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Provozovatelem nebo s ním jinak jedná.

2.3 Spotřebitelskou smlouvou se pro účely těchto Podmínek rozumí smlouva kupní, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně Kupující a na druhé straně Provozovatel.

2.4 Tyto Podmínky se nevztahují na smlouvy uzavírané kupujícím, který není spotřebitelem; v takovém případě se použijí Všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchodní odběratele.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

3.1 Způsob výběru a objednání zboží je podrobně popsán v sekci Jak nakoupit.

3.2 Před podáním objednávky je na tyto Podmínky kupující spotřebitel upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Podáním objednávky kupující spotřebitel stvrzuje, že se s těmito Podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.

3.3 Návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží Provozovatelem na stránky internetového obchodu. Kupní smlouva vzniká na základě tohoto návrhu za předpokladu, že: i) nedošlo k vyčerpání zásob anebo Provozovatel neztratil schopnost plnit a ii) Provozovatel potvrdí Kupujícímu informativním e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce přijetí objednávky.

3.4 Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

3.5 Tyto Podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

3.6 Smlouva mezi Provozovatelem a Kupujícím je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je Provozovatelem archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě a Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto Podmínky jsou zobrazeny na internetových stránkách Provozovatele a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce Kupujícím. V případě změny těchto podmínek je jejich předchozí znění dostupné na internetových stránkách Provozovatele minimálně po dobu 3 let od okamžiku, kdy došlo k jejich změně.

3.7 Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky si nese každý Kupující sám v závislosti na jím zvoleném poskytovateli služeb elektronických komunikací.

4. Ceny

4.1 Kupní cena je stanovena dle ceníku Provozovatele platného v době objednání zboží a je konečná, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí Kupující pro získání zboží zaplatit.

4.2 Součástí ceny zboží nejsou náklady na dopravu, dobírku (viz čl. 6 níže), není-li stanoveno v těchto Podmínkách jinak.

4.3 Celkovou cenu a další náklady v souladu s těmito Podmínkami zjistí Kupující v rámci celkového přehledu objednávky před jejím odesláním.

5. Platební podmínky

5.1 Kupující spotřebitel může zvolit následující formy úhrady:

i) platbu předem převodem na bankovní účet Provozovatele. Tato forma úhrady je zdarma. Tato forma úhrady není možná při dodání zboží do zahraničí.

ii) online platbu platebními kartami VISA a MasterCard prostřednictvím zabezpečené platební brány GoPay. Tato forma úhrady je zdarma.

iii) dobírkou (tj. platbou v hotovosti) v místě předání zboží prostřednictvím Zásilkovny, České pošty nebo zásilkové služby GLS. Cena této formy úhrady je 39 Kč. Tato forma úhrady není možná při dodání zboží do zahraničí.

5.2 Zboží zůstává do úplného zaplacení kupujícím spotřebitelem majetkem Provozovatele.

5.3 Provozovatel si vyhrazuje právo individuálně omezit některé možnosti forem úhrady v případě, že Kupující zjevně některé z nich zneužívá, zejména když objednané zboží odmítne převzít, není-li pro to dán důvod dle čl. 6.5.

6. Dodací podmínky

6.1 Zboží zasílané na území České republiky: doprava objednaného zboží je zajišťována Zásilkovnou, Českou poštou nebo zásilkovou službou GLS:

i) Zásilkovna Z point – 69 Kč

ii) Česká pošta – Balík do ruky – 109 Kč

iii) Česká pošta – Balík na poštu – 89 Kč

iii) Zásilková služba GLS – 109 Kč

iv) Česká pošta – Balík do balíkovny – 59 Kč

6.2 Zboží zasílané na území Slovenska: doprava objednaného zboží je zajišťována Zásilkovnou:

i) Zásilkovna Z point – 99 Kč

ii) Zásilkovna doručení na adresu – 139 Kč

iii) Zásilková služba GLS – 169 Kč

6.3 Zboží skladem je expedováno na adresu kupujícího uvedenou v objednávce obvykle nejpozději do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky. Během marketingových akcí nebo vánoční sezóny může být tato doba delší.

6.4 Při nákupu zboží v hodnotě specifikované níže (včetně DPH) nebo při speciálních marketingových akcích může zákazník využít nabídky poštovného zdarma.

i) ČR: Zásilkovna Z point a ČP Balík do balíkovny – poštovné zdarma nad 1 200 Kč

ii) ČR: GLS, ČP balík do ruky a ČP balík na poštu – poštovné zdarma nad 1 500 Kč

iii) SK: Zásilkovna Z point – poštovné zdarma nad 1 500 Kč

v) SK: Zásilkovna doručení na adresu – poštovné zdarma nad 2 000 Kč.

6.5 Kupující spotřebitel by měl bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky a případné poškození krabice. Kupující spotřebitel je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující spotřebitel od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Neúplnou nebo poškozenou zásilku kupující spotřebitel neprodleně oznámí Provozovateli na e-mailové adrese info@lilylolo.cz a sepíše s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zašle e-mailem nebo poštou Provozovateli.

6.6 Nesplněním této povinnosti není dotčeno právo Kupujícího uplatnit vady zboží dle záručních podmínek, včasné oznámení vady však usnadní a urychlí vyřízení reklamace. V opačném případě může Provozovatel Kupujícímu prokázat, že vadu na zboží způsobil sám.

7. Záruka

7.1 Kupující může uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, nelze právo z vady uplatnit po skončení takové doby. Záruka se nevztahuje na zboží, které bylo po převzetí Kupujícím poškozeno, nebo kterému byla jiná vytýkaná vada způsobena:

i) nevhodným, nebo neodborným zacházením,
ii) přírodními živly,
iii) běžným opotřebením (obvyklým používáním).

7.2 Pokud má dodané zboží vady, má Kupující právo

i) požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy;
ii) na bezplatné odstranění vady, byl-li by vzhledem k povaze vady postup podle bodu i) neúměrný, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu;
iii) v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, požadovat dodání nové věci bez vad (anebo výměnu součásti) či od smlouvy odstoupit;
iv) požadovat přiměřenou slevu, pokud Kupující sám neuplatnil své právo podle bodů i) až iii) anebo mu Provozovatel nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit – včetně případů, kdy nejsou splněny podmínky pro uplatnění práv dle bodů i) až iii) –, jakož i v případě, že Provozovatel nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

7.3 Dodané zboží má vady především tehdy, pokud nemá jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, Provozovatelem, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že neodpovídá požadavkům právních předpisů, není v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a neodpovídá účelu, který Provozovatel pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

7.4 Kupující sdělí Provozovateli, jaké právo uvedené v čl. 7.2 si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.

8. Postup při uplatnění záručních vad (reklamace)

8.1 Reklamaci Kupující uplatní na e-mailové adrese info@lilylolo.cz. Při uplatnění reklamace Kupující předloží spolu s reklamovaným zbožím i originální doklad o koupi prokazující, že zboží bylo zakoupeno u Provozovatele. Kupující je povinen zboží zabalit do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, který vyhovuje nárokům přepravy křehkého zboží (tj. nikoliv do obálky), a takto zabalenou zásilku doporučeně (nikoliv na dobírku) zaslat na adresu sídla Provozovatele. O reklamaci Provozovatel rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady Provozovatel vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

8.2 V případě oprávněné reklamace má kupující spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno Kupujícímu zpět na jeho náklady. Náklady spojené s přepravou zboží Kupujícímu po vyřízení oprávněné reklamace jsou hrazeny Provozovatelem.

9. Odstoupení od smlouvy

9.1 V souladu s § 1829 občanského zákoníku má Kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží a Kupující nese náklady na zaslání zboží zpět Provozovateli.

9.2 Rozhodne-li se Kupující využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat Provozovateli písemně nebo prostřednictvím e-mailu info@lilylolo.cz nejpozději do 14. dne od převzetí zboží.

9.3 Odstoupí-li Kupující od smlouvy, zašle nebo předá Provozovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, a to na své náklady. Zboží je Kupující povinen vrátit nejlépe neotevřené, nepoškozené, v původním obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Kupující odpovídá Provozovateli za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zejména v případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může Provozovatel vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku.

9.4 Kupující zašle zboží spolu s dokladem o koupi (stačí kopie) doporučeně (nikoliv na dobírku) na adresu Heaven4skin s.r.o., Na Zeleném Vršku 182, 25169 Velké Popovice. Zboží musí být zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, který vyhovuje nárokům přepravy křehkého zboží (tj. nikoliv do obálky).

9.5 Peníze za vrácené zboží budou Kupujícímu vráceny do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než Kupující vracené zboží předá Provozovateli nebo prokáže, že zboží Provozovateli odeslal.

9.6 Platba za vrácené zboží je prováděna bezhotovostně platbou na účet. Při odstoupení od smlouvy Kupující uvede, jakým způsobem požaduje vrácení kupní ceny a neučiní-li tak, Provozovatel vrátí peníze stejným způsobem, jakým je přijal.

9.7 Kupující v souladu s § 1837 písm. g) občanského zákoníku zejména nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je zboží v uzavřeném obalu, které Kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

9.8 Kupující bere na vědomí v případě využití marketingové akce spočívající v poskytnutí slevy na určité zboží při překročení stanovené minimální výše objednávky, že taková sleva pozbývá platnosti, pokud Kupující odstoupí od smlouvy zcela anebo při částečném odstoupení dojde ke snížení celkové výše objednávky pod stanovenou minimální výši objednávky. Kupující může zboží původně poskytnuté se slevou vrátit anebo si jej ponechat, avšak v tomto druhém případě Prodávající od částky za vrácené zboží odečte hodnotu takového zboží bez slevy; ustanovení bodu 9.3 se obdobně uplatní i na takové zboží. Tento bod 9.8 se obdobně použije i na slevu dopravného dle bodu 6.4.

10. Ochrana osobních dat

10.1 Provozovatel prohlašuje, že veškeré údaje, které mu Kupující poskytne anebo které Provozovatel získá svou vlastní činností (např. údaje o uskutečněných obchodech), budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s Kupujícím (včetně Věrnostního programu), popřípadě k vlastní marketingové činnosti, a nebudou zveřejněny nebo poskytnuty třetí osobě. Výjimku tvoří externí dopravce, kterému Provozovatel sdělí údaje nezbytně nutné k řádnému doručení zboží Kupujícímu.

10.2 Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů.

11. Závěrečná ustanovení

11.1 Provozovatel si vyhrazuje právo změnit tyto Podmínky bez předchozího upozornění.

11.2 Tyto Podmínky doplňují dále zvláštní podmínky týkající se Věrnostního programu.

11.3 Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1. října 2021.

 

Ochrana osobních údajů - zásady zpracování

Bezpečí Vašich osobních údajů je pro nás prioritou. Veškeré údaje, které nám – tedy společnosti Heaven4skin s.r.o., se sídlem Na Zeleném Vršku 182, Brtnice, 251 69 Velké Popovice, IČO: 28509161, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 146652 – jako správci osobních údajů poskytnete, jsou zpracovávány a uchovávány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („Nařízení“).

V těchto zásadách zpracování osobních údajů („Zásady“) Vám poskytujeme bližší informace o tom, jaké údaje a pro jaké účely o Vás zpracováváme, s kým je můžeme sdílet a jaká práva máte ve vztahu k těmto osobním údajům. Veškeré zpracovávané osobní údaje považujeme za přísně důvěrné a nakládáme s nimi v souladu s platnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů, zejména výše zmíněným Nařízením, resp. zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů („Zákon“).

Tyto Zásady zpracování osobních údajů se vztahují na (i) zpracování osobních údajů prováděné během Vašeho používání těchto internetových stránek („Internetové stránky“), (ii) zpracování osobních údajů z naší strany během plnění smluv s Vámi jako zákazníky a také s obchodními partnery, (iii) zpracování osobních údajů při plnění našich právních povinností a na (iv) zpracování osobních údajů, jež je nezbytné pro účely ochrany našich oprávněných zájmů.

1. Účely zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje mohou být zpracovávány pro tyto účely:

  • Plnění smlouvy (zejména plnění smluv o spolupráci s obchodními partnery, kupních smluv se zákazníky včetně zřízení uživatelské registrace zákazníka apod.);
  • Plnění právních povinností (zejména povinnosti ve smyslu účetní a daňové legislativy, tedy předávání osobních údajů orgánům finanční správy; případně dalším orgánům veřejné moci v souladu s příslušnými právními předpisy);
  • Zasílání obchodních sdělení a nabídky výrobků a služeb (můžeme zasílat obchodní sdělení a nabízet výrobky a služby prostřednictvím emailu, SMS, nebo telefonního hovoru či klasickou poštou), včetně cílení reklamy dle preferencí uživatele;
  • Věrnostní program (údaje o Vašich nákupech využíváme pro výpočet Vaší odměny);
  • Ochrana oprávněného zájmu správce (ochrana práv a právem chráněných zájmů, například vymáhání neuhrazené ceny zboží anebo ochrana před zneužitím našich Internetových stránek);

2. Zpracovávané osobní údaje

Jsme oprávněni zpracovávat následující osobní údaje dle účelu zpracování:

Údaje subjektů údajů:

Účely zpracování:

Jméno a příjmení

Plnění smlouvy, Plnění právních povinností, Zasílání obchodních sdělení a nabídka výrobků a služeb, Věrnostní program, Ochrana oprávněného zájmu správce

Kontaktní adresa

Plnění smlouvy, Plnění právních povinností, Zasílání obchodních sdělení a nabídka výrobků a služeb, Věrnostní program, Ochrana oprávněného zájmu správce

E-mail

Plnění smlouvy, Plnění právních povinností, Zasílání obchodních sdělení a nabídka výrobků a služeb, Věrnostní program, Ochrana oprávněného zájmu správce

Telefonní číslo

Plnění smlouvy, Plnění právních povinností, Zasílání obchodních sdělení a nabídka výrobků a služeb, Věrnostní program, Ochrana oprávněného zájmu správce

Číslo účtu

Plnění smlouvy, Plnění právních povinností, Ochrana oprávněného zájmu správce

IČO, DIČ (pokud u nás nakupujete jako podnikatel)

Plnění smlouvy, Plnění právních povinností, Ochrana oprávněného zájmu správce

Údaje o nákupech (identifikace zboží a ceny, doby nákupu)

Plnění smlouvy, Plnění právních povinností, Zasílání obchodních sdělení a nabídka výrobků a služeb, Věrnostní program, Ochrana oprávněného zájmu správce

Informace o Vašich preferencích

Zasílání obchodních sdělení a nabídka výrobků a služeb

IP adresa (popř. další technické údaje získané při použití našich Internetových stránek)

Ochrana oprávněného zájmu správce

Osobní údaje jsou zpracovávány jak manuálně, tak automatizovaně. K automatizovanému zpracování osobních údajů dochází zejména pro účely plnění smluvního vztahu, resp. pro vyhodnocení nároku na odměnu v rámci věrnostního programu. Při využití externích dodavatelů pečlivě dbáme na to, aby nedocházelo, není-li to nezbytně nutné, ke zpracování osobních údajů mimo Evropskou unii, ale i v takém případě bychom zajistili náležitou ochranu osobních údajů prostřednictvím možností daných Nařízením, zejména články 45 – 49. V tuto chvíli však veškeré zpracování osobních údajů probíhá výlučně na území EU.

Za účelem zlepšení našich služeb a optimalizace nabídky našeho sortimentu dle Vaší odezvy využíváme různé analytické nástroje, při nichž dochází ke shromažďování, uchovávání a využívání určitých informací prostřednictvím automatizovaných prostředků, např. statistické informace kdykoliv navštívíte naše Internetové stránky (viz také sekce Cookies níže), projevíte zájem o konkrétní zboží v námi zaslané e-mailové nabídce anebo vyhledáváte zboží z naší nabídky. V těchto případech v zásadě zpracováváme údaje bez Vaší identifikace, nicméně Váš prohlížeč pak dokáže zobrazovat relevantní reklamy, které odpovídají statistickému modelu Vašich zájmů. Pokud bychom tyto statistické údaje spojovali s Vámi, budeme tak činit pouze pokud se registrujete k využití výhod věrnostního programu, jak popisujeme v bodě 3 níže.

3. Zpracovávání osobních údajů na základě registrace do věrnostního programu

Pokud se registrujete do věrnostního programu, uzavíráte tím smlouvu, jejíž součástí je řada výhod, k jejichž poskytování je nezbytné zpracovávat Vaše některé další údaje, a to především pro účely výpočtu Vašich odměn, slev, pozvánek k akcím a zasílání personalizovaných marketingových sdělení (v těchto případech může docházet rovněž k profilování, tj. vyhodnocování Vašich preferencí na základě prohlíženého anebo nakoupeného zboží). Členství ve věrnostním programu lze kdykoliv ukončit a zabránit tak dalšímu zpracování osobních údajů.

4. Příjemci osobních údajů

Vaše osobní údaje zpřístupňujeme pouze oprávněným zaměstnancům, či jednotlivým zpracovatelům osobních údajů smluvně zavázaným k dodržování našich standardů ochrany osobních údajů (např. IT podpora našeho e-shopu), případně dalším správcům – mezi takové správce patří však pouze smluvní dopravci, jimž sdělujeme pouze nezbytné údaje umožňující doručení zboží až k Vám, včetně společnosti Balíkobot, s.r.o., IČ: 06283799, se sídlem Revoluční 1200/16, 110 00 Praha 1 – Nové Město zajišťující integraci služeb s dopravci.

Pro účely zpracování internetových analýz a marketingových průzkumů využíváme zpracovatele Leadhub s.r.o., IČ: 044 66 683, se sídlem Štefánikova 16/29, 150 00 Praha 5 –Smíchov.

Na našich stránkách můžete nalézt také ikony třetích stran (tzv. konektory), které Vám usnadňují sdílet naše stránky např. prostřednictvím sociálních sítí (facebook, Instagram) – použitím takového konektoru (kliknutí na něj) může příslušná sociální síť získat informace o Vás v souladu s jejich podmínkami zpracování osobních údajů či dle podmínek užití, v závislosti na tom, zda u takové sociální sítě sami máte účet; na použití takto získaných osobních údajů nemáme vliv.

5. Osobní údaje třetích osob

V některých případech můžeme zpracovávat osobní údaje i dalších osob, než jsou zákazníci, se kterými uzavřeme kupní smlouvu – např. se může jednat o adresáta, jemuž zákazník nechá poslat naše zboží jako dárek. I s těmito osobními údaji budeme nakládat stejně obezřetně jako s Vašimi údaji jakožto našeho zákazníka a tyto Zásady se plně uplatní i na ně.

6. Doba uchování osobních údajů

Vaše osobní údaje zpracováváme a uchováváme po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností plynoucích z příslušného smluvního vztahu a dále po dobu, po kterou jsme povinni jakožto správce osobních údajů osobní údaje uchovávat podle obecně závazných právních předpisů, nebo na kterou jste nám ke zpracování udělili souhlas. V ostatních případech vyplývá doba zpracování z účelu zpracování, kterému musí být přiměřená, anebo je dána právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů.

Osobní údaje zpracováváme dle účelu jejich zpracování po zde uvedenou dobu:

Účel zpracování:

Doba uchování:

Plnění smlouvy

po dobu trvání smluvního vztahu (uživatelské registrace) a po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu

Plnění právních povinností

po dobu stanovenou příslušným právním předpisem

Zasílání obchodních sdělení a nabídka výrobků a služeb

po dobu trvání souhlasu se zpracováním osobních údajů anebo členství ve věrnostním programu, případně do odvolání souhlasu se zpracováním, případně v souladu s platnou legislativou*, nejdéle však po dobu 5 let od Vašeho posledního kontaktu s námi

Ochrana oprávněného zájmu správce

maximálně po dobu 3 let od doby počátku zpracování údajů, nestanoví-li zvláštní právní předpisy jinak, anebo pokud v odůvodněném případě nevznikne potřeba uchovávat údaje po dobu delší v souvislosti s konkrétním případem

Věrnostní program

po dobu trvání uživatelské registrace

* Vaši e-mailovou adresu jsme ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, oprávnění zpracovávat za účelem šíření obchodních sdělení týkajících se vlastních výrobků či služeb (např. formou informačního bulletinu nebo newsletteru) v případě, že jste takové zasílání neodmítli.

7. Použití cookies

Cookies jsou obsahově malé soubory ve Vašem prohlížeči, které slouží k ukládání a přijímání identifikátorů a dalších informací o počítačích, telefonech a jiných zařízeních, z nichž přistupujete na naše Internetové stránky, a pomáhají nám tak poskytovat, chránit a zlepšovat nabízené služby.

Používání cookies nám umožní nabídnout Vám ty služby a produkty, které nejlépe odpovídají Vašim potřebám a zájmům. Cookies umožňují zaznamenat informace o Vaší návštěvě našich Internetových stránek a díky jejich používání tak bude Vaše další návštěva snazší a rychlejší.

Soubory cookies zejména:

  • slouží k efektivní navigaci na Internetové stránce, k personalizaci, ukládání předvoleb a obecně k vylepšení uživatelského dojmu z Internetové stránky;
  • umožňují rozlišit, zda konkrétní uživatel již v minulosti navštívil Internetové stránky nebo zda je novým návštěvníkem;
  • napomáhají zobrazovat na Internetové stránce reklamu přizpůsobenou zájmům konkrétního uživatele.

Používáme cookies v případě, že navštívíte naše Internetové stránky, a to nejčastěji k přizpůsobení obsahu, anonymním statistikám ohledně návštěvnosti, k výběru relevantních reklam a k usnadnění bezpečnějšího přihlášení.

Na našich Internetových stránkách používáme tři druhy cookies:

  • Naprosto nezbytné cookies: Jsou nezbytné k tomu, aby web fungoval, takže není možné je vypnout. Většinou jsou nastavené jako odezva na akce, které jste provedli, jako je požadavek služeb týkajících se bezpečnostních nastavení, přihlašování, vyplňování formulářů atp. Prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich posílal upozornění. Mějte na paměti, že některé stránky bez těchto souborů nebudou fungovat. Tyto soubory cookie neukládají žádně osobní identifikovatelné informace.
  • Analytické cookies: Tyto cookies slouží ke zlepšení fungování webových stránek. Umožňují nám rozpoznat a zjistit počet návštěvníků a sledovat, jak návštěvníci používají webové stránky. Pomáhají nám zlepšovat způsob, jakým webové stránky fungují, například tak, že umožňují uživatelům snadno najít to, co hledají. Tyto cookies neshromažďují informace, které by dokázaly identifikovat Vaši osobu. Pomocí těchto nástrojů analyzujeme a pravidelně zlepšujeme funkcionalitu našich webových stránek. Získané statistiky můžeme použít ke zlepšení uživatelského komfortu a abychom učinili Vaši návštěvu webových stránek zajímavější pro Vás jako uživatele.
  • Marketingové cookies: Používají se ke sledování preferencí uživatele webových stránek za účelem cílení reklamy, tj. zobrazení marketingových a reklamních sdělení (i na stránkách třetích stran) v souladu s těmito preferencemi. Marketingové soubory cookies využívají nástrojů externích společností. Využití těchto marketingových cookies můžete zabránit nastavením Vašeho prohlížeče; po dobu členství ve věrnostním programu tak může docházet k jejich případnému spojování s Vaším účtem v našem e-shopu (věrnostním programem).

Nastavení soukromí ve Vašem počítači, kde lze použití cookies odmítnout či zakázat, najdete v menu příslušného internetového prohlížeče. Nastavení souborů cookies v nejčastěji používaných prohlížečích najdete na následujících internetových stránkách:

8. Vaše práva jako subjektů údajů

Jako subjekt údajů máte níže uvedená práva, která pro Vás z právních předpisů (a zejména z Nařízení) vyplývají, a která můžete kdykoliv uplatnit. Jedná se o právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů, (v) na přenositelnost údajů a (vi) právo vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Zároveň máte možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), u kterého můžete uplatnit případnou stížnost.

  • Právo na přístup k osobním údajům: chcete-li vědět, jaké o Vás zpracováváme osobní údaje, máte právo o tom získat informace a taktéž máte také právo k Vašim osobním údajům získat přístup.
  • Právo na opravu nepřesných a nepravdivých osobních údajů: v případě, že se domníváte, že o Vás zpracováváme nepřesné či nepravdivé osobní údaje, máte právo požadovat jejich opravu. Opravu provedeme bez zbytečného odkladu, s ohledem na technické možnosti.
  • Právo na výmaz: v případě, že požádáte o výmaz, vymažeme Vaše osobní údaje pokud (i) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (ii) zpracování je protiprávní, (iii) vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo (iv) nám to ukládá zákonná povinnost. Dovolujeme si upozornit, že vzhledem k omezenému množství zpracovávaných osobních údajů pravděpodobně nebudeme moci Vaše údaje zcela vymazat, ale spíše jen omezíme jejich využití na účely požadované právními předpisy (např. archivaci z účetních důvodů).
  • Právo na omezení zpracování osobních údajů: v případě, že nemáte zájem na výmazu, ale pouze na dočasném omezení zpracování Vašich osobních údajů, můžete po nás požadovat omezení zpracování Vašich osobních údajů.
  • Právo na přenositelnost údajů: v případě, že chcete, abychom Vaše osobní údaje předali třetímu subjektu, můžete využít svého práva na přenositelnost údajů. V případě, že by výkonem tohoto práva mohlo dojít k nepříznivému dotčení práv a svobod třetích osob, nebudeme moci Vaší žádosti vyhovět.
  • Právo vznést námitku: máte právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které jsou zpracovávány pro účely ochrany našich oprávněných zájmů. V případě, že neprokážeme, že existuje závažný oprávněný důvod pro zpracování, který převažuje nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami, zpracování na základě Vaší námitky ukončíme bez zbytečného odkladu.

Při realizaci Vašich práv se na nás obracejte dopisem na naši kontaktní adresu (Heaven4skin s.r.o., Masarykova 660, 251 69 Velké Popovice) nebo emailem na info@lilylolo.cz. Vyhrazujeme si právo přiměřeným způsobem ověřit identitu žadatele o předmětná práva, a to i s přihlédnutím k požadavku na ochranu Vašich osobních údajů.

V případě opakovaných či zjevně nedůvodných žádostí o uplatnění výše uvedených práv budeme oprávněni za realizaci daného práva účtovat přiměřený poplatek, popřípadě jeho realizaci odmítneme. O takovém postupu bychom Vás informovali.

Tyto zásady zpracování osobních údajů jsou účinné od 14. 5. 2021.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.