Věrnostní program

Vás, našich zákazníků, si velmi vážíme a za vaši věrnost bychom se vám rádi odměnili. Dovolujeme si vám tak představit nový věrnostní program, který vám nabízí ještě více důvodů, proč nakupovat na www.lilylolo.cz.

Nový věrnostní program je platný od 14. 5. 2021 a zcela nahrazuje původní bodový věrnostní systém. Objednávky uskutečněné před tímto datem nelze do nového věrnostního programu započíst. Zákazníci, kteří se účastnili původního bodového věrnostního programu, si musí pro účast v novém věrnostním programu zřídit nový zákaznický účet.

Výhody věrnostního programu

Založte si svůj zákaznický účet, na kterém se vám budou načítat hodnoty vašich předchozích uskutečněných nákupů. Čím více nakupuje, tím větší věrnostní slevu získáte na vaše další nákupy. Pokud váš nákup za posledních 12 kalendářních měsíců přesáhne:

  • 3 000 Kč - získáte slevu na vaše dálší nákupy ve výši 3 %;
  • 6 000 Kč - získáte slevu na vaše dálší nákupy ve výši 5 %.

Pozor, věrnostní sleva se nevztahuje na vzorky a startovací sady.

Do celkového limitu pro uplatnění věrnostní slevy se započítávají pouze uhrazené nákupy. Při případném vrácení zboží bude příslušně upravena i hodnota výše nákupu, která se započítává do celkového limitu pro uplatnění věrnostní slevy.

Přehled všech vašich objednávek a aktuální výši své věrnostní slevy naleznete na svém zákaznickém účtu.

Registrace a zrušení zákaznického účtu

Při registraci zákaznického účtu si zapamatujeme vaši e-mailovou adresu a pro účely výpočtu věrnostní slevy budeme využívat údaje z našeho účetního systému o uskutečněných nákupech. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů.

Pokud si nepřejete dále se účastnit našeho věrnostního programu, můžete nás prostřednictvím e-mailu info@lilylolo.cz požádat o zrušení vašeho zákaznického účtu. Tím dojde ke smazání osobních údajů, tedy i údajů na základě kterých jste mohli využívat věrnostní slevy.

Pokud jste se do zákaznického účtu nepřihlásili více jak 10 let od posledního nákupu, bude vám zákaznický účet po uplynutí této doby (stejně jako činí archivační doba pro účetní záznamy) automaticky smazán.