DOPRAVA ZDARMA K NÁKUPU NAD 1 300 KČ.

Věrnostní program

Vás, našich zákazníků, si velmi vážíme a za vaši věrnost bychom se vám rádi odměnili. Dovolujeme si vám tak představit věrnostní program, který vám nabízí ještě více důvodů, proč nakupovat na www.lilylolo.cz.

Nový věrnostní program je platný od 14. 5. 2021 a zcela nahrazuje původní bodový věrnostní systém. Objednávky uskutečněné před tímto datem nelze do nového věrnostního programu započíst. Zákazníci, kteří se účastnili původního bodového věrnostního programu, si musí pro účast v novém věrnostním programu zřídit nový zákaznický účet.

Výhody věrnostního programu

Zaregistrujte si svůj zákaznický účet, na kterém se vám budou načítat hodnoty vašich nákupů uskutečněných za období posledních 12 kalendářních měsíců. Čím více nakupujete, tím větší věrnostní slevu získáte na vaše další nákupy.

Pokud váš nákup za posledních 12 kalendářních měsíců přesáhne:

  • 3 000 Kč – získáte slevu na svůj nákup ve výši 3 %;
  • 6 000 Kč – získáte slevu na svůj nákup ve výši 5 %.

Pozor, věrnostní sleva se nevztahuje na vzorky a sady produktů.

Do celkového limitu pro uplatnění věrnostní slevy se započítávají pouze uhrazené nákupy. Při případném vrácení zboží bude příslušně upravena i hodnota výše nákupu, která se započítává do celkového limitu pro uplatnění věrnostní slevy.

Při nákupu musí být zákazník přihlášen pod svým zákaznickým účtem, v opačném případě se věrnostní sleva na nákup neuplatní. Přehled všech vašich objednávek a aktuální výši své věrnostní slevy naleznete na svém zákaznickém účtu v sekci Moje slevy.

Věrnostního programu se nemohou účastnit zákazníci – podnikatelé nakupující za velkoobchodní ceny.

Nákupy uskutečněné před členstvím ve věrnostním programu

Pokud jste v minulosti provedli nákupy bez registrace a až později jste se rozhodli, že si chcete založit zákaznický účet a využívat výhod věrnostního programu, můžete nákupy uskutečněné před registrací přiřadit ke svému zákaznickému účtu dodatečně.

Přihlaste se do svého zákaznického účtu, vstupte do sekce Moje objednávky a klikněte na odkaz ověřit svůj e-mail. Do vaší e-mailové schránky vám bude následně odeslána zpráva obsahující odkaz pro ověření vaší e-mailové adresy. Po jeho prokliknutí budou vaše minulé nákupy přiřazeny pod váš zákaznický účet. Pozor, aby se minulé nákupy přiřadily k vašemu zákaznickému účtu, musí být zadány pod stejnou e-mailovou adresou, na jakou je váš zákaznický účet zaregistrován.

Hodnota nákupů dodatečně přiřazených pod váš zákaznický účet se započte do limitu pro získání věrnostní slevy dle podmínek uvedených v předchozím bodu. Na tyto nákupy nelze zpětně uplatnit věrnostní slevu.

Registrace a zrušení zákaznického účtu

Při registraci zákaznického účtu si zapamatujeme vaši e-mailovou adresu a pro účely výpočtu věrnostní slevy budeme využívat údaje z našeho účetního systému o uskutečněných nákupech. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů.

Pokud si nepřejete dále se účastnit našeho věrnostního programu, můžete nás prostřednictvím e-mailu info@lilylolo.cz požádat o zrušení svého zákaznického účtu. Tím dojde k nevratnému smazání vašich osobních údajů, tedy i údajů, na základě kterých jste mohli využívat věrnostní slevu.

Pokud jste se do zákaznického účtu nepřihlásili více jak 10 let od posledního nákupu, bude vám zákaznický účet po uplynutí této doby (stejně jako činí archivační doba pro účetní záznamy) automaticky smazán.